Description:
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió es promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural.
Seleccionem un/a Coordinador/ora de Protocol i Relacions institucionals per a liderar i gestionar un equip de treball i serà el/la responsable de planificar el servei, establir i mantenir relacions sòlides amb el client.
Quines seran les teves principals funcions?
- Liderar, coordinar i motivar a l'equip de treball, garantint l'excel·lència del servei i el compliment dels estàndards de qualitat.
- Assessorar el personal en temes de cerimonial i protocol.
- Realitzar el quadrant d'horaris del personal (altes, baixes, cobertures, etc.)
- Realitzar la recepció, coordinació, organització i gestió de visites institucionals tant per a institucions públiques com privades i de Projecte Social.
- Realitzar la planificació, organització, coordinació i supervisió de tots els actes i cerimònies protocol·làries.
- Atendre i gestionar les tasques derivades de les visites planificades.
- Vetllar pel compliment de les indicacions per a l'organització d'un acte o cerimònia.
- Elaborar els protocols interns.
$ads={1}
Què t'oferim?- Oportunitats d'aprenentatge i desenvolupament professional en una empresa en expansió.
- Jornada completa (37,5 h setmanals): De dilluns a dijous de 9.00 a 18:00h i divendres de 9.00 a 14:30h
- Contracte indefinit
- Salari d'acord amb la vàlua del candidat. Estem disposats a escoltar-te i analitzar les teves expectatives.
- Lloc de treball: Ciutat de Barcelona.
Requirements:
- Ser una persona amb destacades habilitats comunicatives i de planificació, organitzada, amb habilitats de resolució d'incidències.
- Empatia per les persones i sensibilitat per a empoderar, guiar i inspirar a l'equip de treball en un entorn de treball saludable.
- Posseir Màster en Organització d'Esdeveniments, Protocol i Relacions Institucionals.
- Experiència consolidada en organització d'actes institucionals, secretaria tècnica i gestionant equips de treball.
- Idiomes: català i castellà, imprescindibles i anglès avançat. Es valorarà posseir coneixements de francès.
- El més important: alegria, energia i entusiasme.