Assistant Financial Controller [Netherlands]


 
Dynamisch | Accuraat | Samenwerking
Wat bieden wij?
  • Een baan (32 tot 40 uur) met uitdaging en verantwoordelijkheid in een groeiende en dynamische omgeving waarin je jezelf op persoonlijk- en werkniveau verder kan gaan ontwikkelen

  • Een laptop en extra beeldscherm om goed thuis en/of hybride werken mogelijk te maken

  • Een marktconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO MITT zoals een pensioenregeling en reiskostenvergoeding

  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband

  • Toegang tot een e-learning van GoodHabitz met ruim 100 trainingen en masterclasses

  • Mogelijkheid voor deelname aan onder andere Lease a Bike en Bedrijfsfitness

Wat neem je mee?
  • Afgeronde financiële opleiding op HBO-niveau

  • Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift, kennis van Duits is een pré

  • Sterke vaardigheden in MS Office (Excel, PowerPoint)

  • Zelfstartend vermogen en proactieve houding

  • Gestructureerde en planmatige werkstijl

  • Gedrevenheid en doorzettingsvermogen

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden

De vacature
Doel van de functie Sales Support Specialist:

Als Assistant Financial Controller ondersteun je de Financial Controller bij het beheren van de financiële administratie van de Nederlandse en Duitse entiteiten van onze opdrachtgever. Je zorgt ervoor dat financiële informatie accuraat, volledig en in overeenstemming met wettelijke voorschriften en rapportageverplichtingen wordt verwerkt en gerapporteerd. Je speelt een essentiële rol in het waarborgen van financiële integriteit en nauwkeurigheid binnen het bedrijf.

Werkzaamheden:
    • Administratieve verwerking van financiële gegevens, contracten en het herstellen van fouten
    • Verwerken van grootboekmutaties en bankmutaties
    • Opstellen van BTW- en VpB-aangiftes binnen de EU (o.a. Intrastat, ICP)
    • Verzorgen van CBS-aangiftes
    • Verwerken van loonjournaalposten
    • Voorbereiden van betaalbestanden
    • Beheer van crediteuren- en debiteurenadministratie
    • Beheren en afstemmen van intra-groeprekening-courantverhoudingen
    • Voorbereiden van periodieke interne en externe verslaglegging
    • Opstellen van analyses en rapportages voor periodieke verslaglegging
    • Verwerking van salarisadministratie voor Nederlandse en Duitse entiteiten
    • Opstellen van periodieke financiële prognoses en begeleiden van budgetteringsprocessen
    • Opstellen van jaarlijkse statutaire jaarrekeningen
    • Verbeteren en implementeren van werkmethoden en procedures

Werken bij

Onze opdrachtgever, gevestigd met het hoofdkantoor in Lelystad, werkt sinds 1991 aan vooruitstrevende collecties die stijlbewuste moeders ondersteunen in “Their path to new life”. In deze groeiende organisatie, met meer dan 100 medewerkers, staat een sterk merkportfolio centraal. Zij bundelen de krachten door het delen van technologische kennis, weloverwogen keuzes in stijl en passie voor mode op het gebied van zwangerschapskleding, babykleding, kinderkleding en baby goods. Dit allemaal met als doel een waardevolle relatie opbouwen met de klant waarbij ze de klant zelfvertrouwen geven door zorg, comfort en kwaliteit te bieden tijdens de zwangerschap én het moederschap.

In deze inspirerende organisatie ligt de focus op persoonlijke ontwikkeling, flexibiliteit en uitdaging. Niet alleen zodat jij het beste uit jezelf kunt halen, maar ook omdat zij ervan overtuigd zijn dat ze op deze manier ook het beste kunnen bieden aan de klant.

Interessante baan?

Hebben we nog steeds je aandacht en wil je samen met ons onderzoeken of dit jouw nieuwe uitdaging wordt? Dan zie ik jouw sollicitatie graag tegemoet via onderstaande button.

Manon Huisman
Werving & Selectie Consultant
manon@burgersupport.nl
(0320) 23 29 23

Een Persoonlijke Profiel Analyse (PPA), specifieke testen of een uitgebreid assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure .

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال