İş Tanımı
- Mevcut müşterilerin bağlılığına yönelik her türlü proaktif ve reaktif iptal engelleme çalışmalarının yapılması,
- Çağrı Merkezi tarafından açılan müşteri kayıtlarına müdahale ederek müşteri taleplerinin karşılanması,
- Müşteri faturaları ile ilgili gelen taleplerin değerlendirilmesi, doğru tekliflerin verilmesi ve aksiyonların alınması,
- Müşteri faturaları ile ilgili mutabakat yapılması,
- Back Office işlemlerinin günlük takip edilmesi ve gelen fatura işlemlerinin gerçekleştirilmesi
Aranan Nitelikler
- En az lise mezunu (tercihen ön lisans),
- En az 1 yıl benzer pozisyonda deneyimli olan,
- MS Office programlarına hakim, Müşteri memnuniyeti odaklı çalışabilecek,
- Analitik, yaratıcı düşünme, problem çözme yeteneğine ve sonuç odaklı çalışma anlayışına sahip,
Özet Bilgiler
Pozisyon
:
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
Sektör
:
Hizmet
Kategori
:
Çağrı Merkezi
Çalışma Şekli
:
Tam zamanlı
Pozisyon Seviyesi
:
Uzman
Çalışma Yeri
:
İstanbul Avrupa Yakası
İlk Yayınlama Tarihi
:
22.08.2023
Güncelleme Tarihi
:
22.08.2023
Son Başvuru Tarihi
:
21.10.2023
$ads={1}