Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi [Turkey]


 

İş Tanımı



  • Mevcut müşterilerin bağlılığına yönelik her türlü proaktif ve reaktif iptal engelleme çalışmalarının yapılması,
  • Çağrı Merkezi tarafından açılan müşteri kayıtlarına müdahale ederek müşteri taleplerinin karşılanması,
  • Müşteri faturaları ile ilgili gelen taleplerin değerlendirilmesi, doğru tekliflerin verilmesi ve aksiyonların alınması,
  • Müşteri faturaları ile ilgili mutabakat yapılması,
  • Back Office işlemlerinin günlük takip edilmesi ve gelen fatura işlemlerinin gerçekleştirilmesi

Aranan Nitelikler



  • En az lise mezunu (tercihen ön lisans),
  • En az 1 yıl benzer pozisyonda deneyimli olan,
  • MS Office programlarına hakim, Müşteri memnuniyeti odaklı çalışabilecek,
  • Analitik, yaratıcı düşünme, problem çözme yeteneğine ve sonuç odaklı çalışma anlayışına sahip,

Özet Bilgiler

    Pozisyon

    :
    Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    Sektör

    :
    Hizmet

    Kategori

    :
    Çağrı Merkezi

    Çalışma Şekli

    :
    Tam zamanlı

    Pozisyon Seviyesi

    :
    Uzman

    Çalışma Yeri

    :
    İstanbul Avrupa Yakası

    İlk Yayınlama Tarihi

    :
    22.08.2023

    Güncelleme Tarihi

    :
    22.08.2023

    Son Başvuru Tarihi

    :
    21.10.2023

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال